Περιμένουμε τις υπογραφές και θα αρχίσει η παραγωγή της.
Το μόνο που προβληματίζει την εταιρεία είναι αν θα επιλεγεί υφασμάτινη η μεταλλική οροφή.
Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, κάτω από το καπό θα υπάρξουν οι γνώριμοι turbo κινητήρες του Ιταλικού γκρούπο και πιο συγκεκριμένα ο 1.4 TB (120 PS) και ο 1.4 Multiair (170 PS).
Δεν αποκλείεται, εφόσον το ενισχυμένο πλαίσιο περάσει με επιτυχία τις ανάλογες δοκιμές, αργότερα να τοποθετηθεί και ο 1,75 lt TBi, που θα αποδίδει γύρω στους 210 PS…
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου