This is default featured post 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Υποχρεωτικά τα φώτα ημέρας από το 2011

Στις 24 Σεπτεμβρίου του 2008 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεδρίασε στις Βρυξέλλες και έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, αποφάσισε να προτείνει και να υιοθετήσει την οδηγία για τα υποχρεωτικά φώτα ημέρας σε όλα τα οχήματα. Η οδηγία αυτή θα ξεκινήσει την λειτουργία της από τις 7 Φεβρουαρίου του 2011 για όλα τα νέου τύπου ιδιωτικής χρήσης οχημάτων και τα μικρά φορτηγά διανομής, ενώ για τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα ισχύσει 18 μήνες αργότερα, δηλαδή από τον Αύγουστο του 2012.
Επομένως όλα τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται με εφοδιασμένο το σύστημα των φώτων ημέρας, δηλαδή τα φώτα ημέρας θα ενεργοποιούνται αυτόματα με την εκκίνηση της μηχανής του αυτοκινήτου. Το μέτρο αυτό εκτιμάται πως θα βοηθήσει στην καλύτερη ορατότητα των Ευρωπαϊκών δρόμων και επομένως η οδήγηση θα είναι πιο ασφαλής. Η ηλεκτρική παροχή τους θα είναι μειωμένη σε σχέση με τα παραδοσιακά φώτα διασταύρωσης.

Audi A1...The project



Πολλά ακούγονται γύρω απο αυτό το project.

Ο διάδοχος του Α2 που δεν γνώρισε τόσο επιτυχία ή ο ανταγωνιστής του mini cooper;

Μάλλον η επιτυχία του mini coper οδήγησε την audi να φτίαξει ένα ανταγωνιστικό μοντέλο της ίδιας φιλοσοφίας. Με άλλα λόγια ενός μικρού μεν, premium δε αυτοκινήτου, εντελώς καινούργιου, που φιλοδοξεί να σπάσει το μονοπώλιο του Mini.
Aυτό θα έχει ως αποτέλεσμα αρκετές εκδόσεις τρίπορτες, πεντάπορτες αλλά και cabrio. Η διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ είναι ότι το Α1 θα έχει... μπόλικο αλουμίνιο στη «συνταγή» δημιουργίας του, για να δικαιολογήσει και το premium της υπόθεσης.
Κατά τα άλλα οι κινητήρες θα είναι όλοι υπερτροφοδοτούμενοι με τον 1.4 TFSI να... ξεδιπλώνεται με 122, 150 και 180 ίππους. Φυσικά και εδώ θα υπάρχει έκδοση S με τον 1.8 TFSI των 210 ίππων.

Τώρα κατά πόσο το καινούργιο audi είναι ικάνο να χτυπήσει στα ίσια το Mini Coper αυτό θα φανεί στο μέλλον διότι το Mini coper εχεί πια εδραιωθεί στο νεανικό κοινό και όχι μόνο καθώς αποτελεί την αναβίωση ενός μύθου. Έτσι η audi καλείται να δημιουργίσει ένα ακρως ανταγωνιστικό μοντέλο σε μια προσιτή τιμή.

Αναμένουμε.........

Opel Insignia OPC



Η σειρά OPC γνωρίζει σημαντική άνθηση τα τελευταία χρόνια και είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια έχουν πουληθεί στην Ευρώπη περισσότερα από 50.000 Opel, συνοδευόμενα από τον συγκεκριμένο κωδικό. Μάλιστα, η ελληνική αγορά είναι μία από τις σημαντικότερες για την OPC, αφού έρχεται 4η σε πωλήσεις της σειράς σε ολόκληρη την Ευρώπη!

Ετσι για ακόμα μια φορά η Opel Performance Center ανέλαβε ενα νέο project. Να βελτιώσει στα άκρα το αυτοκίνητο της χρόνιας 2009. Έτσι και έγινε λοιπόν. Το νέο Opel Insignia OPC είναι ένα πόλλα υποσχόμενα αυτοκίνητο.

Το Insignia με τους τονισμένους θόλους εμπρός και πίσω, τους διαφοροποιημένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αλλά και τα πλαϊνά μαρσπιέ, δείχνει επιθετικό, χωρίς όμως ξεπερνάει τα όρια του καλαίσθητου. Οι τροχοί των 19 ιντσών, που αποτελούν βασική επιλογή συντελούν στην δυναμική εικόνα του μοντέλου.
Βέβαια, οι επιλογές των τεχνικών είναι αυτές που διαφοροποιούν το Insignia σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη κατασκευή. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχει επιλεγεί το σύνολο των 2,8 λίτρων, το οποίο και αγγίζει μετά τις φροντίδες του Opel Performance Center τους 325 ίππους, την ώρα που η ροπή αγγίζει τα 41 χλγμ.! Στον τομέα της ανάρτησης, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., την ώρα που και εδώ ξεχωρίζει οι ενεργές αναρτήσεις με τον κωδικό Flexride, οι οποίες διαθέτουν και προγραμματισμό ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, ο οποίος και μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα, το Comfort, Sport και το «ακραίο» OPC. Πολύ σημαντικό στοιχείο, είναι ότι το Insignia χρίστηκε το πρώτο μοντέλο της σειράς που εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης και συγκεκριμένα το Adaptive 4x4, το οποίο μάλιστα συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό. Τέλος, η Brembo έβαλε τη δική της πινελιά στο σύστημα πέδησης, με το Insignia OPC να εφοδιάζεται με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 355 χλστ.!

Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν η γεύση που αφίνει η οδήγηση ενώς τέτοιου αμαξιού ειναί κάτι περισσότερο από γλυκιά. Το αμάξι είναι αθόρυβο και καταβροχθίζει την ασφαλτό σαν παιχνίδι. Το συστημα της τετρακίνησης που διαθέτει το κάνει να παταει τόσο καλά πάνω στο δρόμο που μετά απο κάθε στροφή είσαι σίγουρος ότι θα μπορούσες να είχες μπει με πολλα περισσότερα χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα αμάξι που τα εχεί όλα. Συνδυάζει σχεδιασμό, δύναμη, ασφάλεια ακόμα και οικογενειακό χαρακτήρα.

Το Insignia OPC αναμένεται στη χώρα μας το φθινόπωρο και μάλιστα θα είναι διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας. Η τιμή του για την ελληνική αγόρα δεν έχει οριστεί ακόμα, αλλά αξίζει να σημειώσετε ότι στη Γερμανία η βασική έκδοση ξεκινάει από τα 44.700 ευρώ.

Η αναγένvηση


Μετά από μια άκρως ριψοκύνδινη πορεία η General Motors Company ξανά γενιέται από τις στάχτες της, προσδοκώντας μια καινούργια και δυναμική πορεία στην αγορά
Η νέα εταιρία που δημιουργείται προέρχεται από τα ισχυρότερα στοιχεία του ενεργητικού της GM. Πλέον η GM διαθέτει εκσυγχρονισμένο οργανισμό σε παγκόσμια βάση για την ταχύτερη λήψη αποφάσεων, ενώ θα έχει πελατοκεντρική φιλοσοφία.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More