This is default featured post 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ


Τυχερός στην ατυχία του στάθηκε ο Cameron Sinclair ο οποίος είχε σοβαρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του αγώνα της Μαδρίτης που διεξήχθη την Παρασκευή 17/7 στην αρένα Plaza de Toros de Las Ventas.Ο Αυστραλός αναβάτης επιχείρησε να κάνει ένα διπλό backflip αλλά δεν κατάφερε να προσγειωθεί καλά με αποτέλεσμα να πέσει άσχημα στο έδαφος.
Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Gregorio Maranon όπου διαπιστώθηκε ότι φέρει αιμάτωμα στο κρανίο, κακώσεις στο στομάχι, ζημιές στο συκώτι, κατάγματα στη δεξιά του ωμοπλάτη και στο δεξί του ζυγωματικό. Το ευχάριστο είναι ότι η ζωή του δεν διατρέχει πλέον κανένα κίνδυνο καθώς μέρα με τη μέρα η κατάστασή της υγείας του παρουσιάζει βελτίωση.

Ανανέωση για το 207


Η Peugeot ανανέωσε την γκάμα του 207 στο σύνολό της. Πλέον όλα τα 207 (hatchback, station wagon και CC) έχουν αισθητικές αλλαγές, βελτιωμένη ποιότητα στο εσωτερικό και νέους φιλικότερους προς το περιβάλλον κινητήρες. Όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι, ανασχεδιασμένη είναι η γρίλια και ο προφυλακτήρας εμπρός.
Σχεδιαστικές αλλαγές έχει και ο πίσω προφυλακτήρας, καθώς και τα φωτιστικά σώματα, ενώ σύμφωνα με την Peugeot το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο χάρη στις ποιοτικότερες επενδύσεις. Ο πίνακας οργάνων (ο οποίος θα φέρει και ένδειξη για την αλλαγή σχέσης) είναι ανασχεδιασμένος, ενώ νέα είναι τα πλήκτρα του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού. Τέλος, η Peugeot ανακοινώνει πως όλη η γκάμα του 207 θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2 χωρίς όμως να δίνει περισσότερες πληροφορίες.

VW Roadster !!!


Ο λόγος για το νέο roadster που αναμένεται από την Volkswagen και το οποίο θα διαθέτει 2λιτροdiesel κινητήρα με 178 PS και 35,7 kgm ροπής, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στο κέντρο. Αυτός είναι ο κινητήρας που έχει ανακοινωθεί από την VW γιατί οι πληροφορίες μας κάνουν λόγο και για την τοποθέτησει του 1,4lt Tsi με το διπλό turbo, απόδοσης 170PS. Παράλληλα μελετάτε να υπάρξει και έκδοση “R” με τον 2λιτρο turbo Tsi απόδοσης 220PS!

Υπομονή μέχρι το 2011 που θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Fiat 500c



Την πετυχημένη, εμπορικά, πορεία του 500 έρχεται να ενισχύσει η ανοιχτή εκδοχή του (500C) που θα την δούμε στην χώρα μας αρχές 2010, αν και σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές το λανσάρισμά της θα ξεκινήσει νωρίτερα (έστω και σε περιορισμένο αριθμό). Όπως είναι λογικό, το 500C χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη με τα «σκεπαστά» αδερφάκια του. Έτσι, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τις εκδόσεις 1.2 με 69 PS και 1.4 με 100 PS καθώς και την πετρελαιοκίνητη 1.3 Multijet με τους 75 PS.

Σχετικά με την οροφή, η Fiat υιοθέτησε μία υφασμάτινη η οποία γλιστρά στο πίσω μέρος (η οροφή αναδιπλώνεται μέσω ηλεκτρομηχανικού συστήματος και εν κινήσει έως 60 km/h) ενώ τα τόξα του πλαισίου παραμένουν σταθερά ως έχει. Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον, οι Ιταλοί θέλησαν να διατηρήσουν το βασικό χαρακτηριστικό του αυθεντικού 500C που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1957.

Δεύτερον, είναι ο απλούστερος και οικονομικότερος τρόπος μετατροπής του 500 σε cabriolet χωρίς μάλιστα να αλλοιώνονται ούτε τα οδικά του χαρακτηριστικά, μήτε η δομή του πλαισίου και η ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες. Η πίσω ανάρτηση εφοδιάζεται με την παχύτερη αντιστρεπτική ράβδο του Abarth ενώ οι περαιτέρω ενισχύσεις του ανοιχτού αμαξώματος αυξάνουν το βάρος του 500C κατά περίπου 40 kg (σε σχέση με το κλειστό 500).

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More