Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Fiat 500c



Την πετυχημένη, εμπορικά, πορεία του 500 έρχεται να ενισχύσει η ανοιχτή εκδοχή του (500C) που θα την δούμε στην χώρα μας αρχές 2010, αν και σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές το λανσάρισμά της θα ξεκινήσει νωρίτερα (έστω και σε περιορισμένο αριθμό). Όπως είναι λογικό, το 500C χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη με τα «σκεπαστά» αδερφάκια του. Έτσι, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τις εκδόσεις 1.2 με 69 PS και 1.4 με 100 PS καθώς και την πετρελαιοκίνητη 1.3 Multijet με τους 75 PS.

Σχετικά με την οροφή, η Fiat υιοθέτησε μία υφασμάτινη η οποία γλιστρά στο πίσω μέρος (η οροφή αναδιπλώνεται μέσω ηλεκτρομηχανικού συστήματος και εν κινήσει έως 60 km/h) ενώ τα τόξα του πλαισίου παραμένουν σταθερά ως έχει. Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον, οι Ιταλοί θέλησαν να διατηρήσουν το βασικό χαρακτηριστικό του αυθεντικού 500C που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1957.

Δεύτερον, είναι ο απλούστερος και οικονομικότερος τρόπος μετατροπής του 500 σε cabriolet χωρίς μάλιστα να αλλοιώνονται ούτε τα οδικά του χαρακτηριστικά, μήτε η δομή του πλαισίου και η ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες. Η πίσω ανάρτηση εφοδιάζεται με την παχύτερη αντιστρεπτική ράβδο του Abarth ενώ οι περαιτέρω ενισχύσεις του ανοιχτού αμαξώματος αυξάνουν το βάρος του 500C κατά περίπου 40 kg (σε σχέση με το κλειστό 500).

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More