This is default featured post 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Κόλαση… το Fiat Grande Punto Evo Abarth



Και μόνο το όνομα της Abarth είναι αρκετό, για να προκαλέσει ταραχές σε όσους ασχολούνται με γρήγορα αυτοκίνητα. Με αγωνιστική τεχνογνωσία και άφθονο μεράκι, οι άνθρωποι του ιταλικού οίκου ξέρουν τον τρόπο να προκαλούν κάθε φορά που βελτιώνουν ένα νέο μοντέλο.




Αυτήν τη φορά, σειρά είχε το Fiat Grande Punto Evo Abarth, το οποίο εκμεταλλεύεται από τη μία τους κινητήρες Multiair και από την άλλη την Abarth, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι ένα αυτοκίνητο μόλις 1.400 κ.εκ. μπορεί απλώς να γίνει... πύραυλος. Η συγκεκριμένη έκδοση, η οποία εμφανίστηκε στην έκθεση της Γενεύης, χρησιμοποιεί μεγαλύτερη τουρμπίνα (από την Garrett) και αποδίδει 165 ίππους. Στη γλώσσα των αριθμών και επιδόσεων αυτό μεταφράζεται 0-100 σε 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτατα που αγγίζει τα 220 χλμ./ωρα. Να σημειώσουμε ότι η έκδοση αυτή μπορεί να είναι πιο γρήγορη, όμως είναι και πιο φιλική στο περιβάλλον και την τσέπη του οδηγού. Και αυτό διότι το σύστημα start & stop επιτυγχάνει χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (αφού ο κινητήρας δεν λειτουργεί συνέχεια) αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Για τους πιο προχωρημένους υπάρχει και ειδικό κιτ βελτίωσης που φέρει την ονομασία Essesse, ανεβάζει τα άλογα στα 180 και φυσικά βάζει ακόμα περισσότερη φωτιά στην άσφαλτο. Το μοντέλο εκτιμάται ότι θα έρθει και στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες.

zougla.gr

Cabrio με 4 πορτες

Οχι μονο τετραθεσια αλλα και τετραπορτη ενδεχεται να ειναι η...





....νεα Porche Panamera Convertible αφού σήμερα κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες.

Παμε καλα???


5Ε για να δουμε F1???

Σουργελα και υπερβολικα ηλιθιοι.. θυμαμαι οταν ειχαν τα ματς του μπασκετ βλεπαμε ολοκληρο ντερμπυ ΠΑΟ-οσφπ και σε παγκοσμια πρωτοτυπια βαζανε διαφημισεις εν ωρα αγωνα με αποτελεσμα να χανεις 1 ολοκληρο 10λεπτο...

ΤΡΑΓΙΚΑ τα ατομα...

δυστυχως ειμαστε μια κοινωνια που βλεπει τα παντα και μπορει να ξεχωριζει τους μαλακες αλλα δεν εχουμε την δυναμη να προκαλεσουμε κατι που θα αλλαξει τα πραγματα..

ποσο ευκολα ας πουμε θα ετρωγε σφαλιαρα ο ΑΝΤ1 αν μηδενιζε η τηλεθεαση σε εναν αγωνα μπασκετ τοτε..

η τωρα στο ιντερνετ..

ενα οργανομενο εμπαργκο χρειαζεται..

Αναγνωστης



Ρομποτικό Audi TTS στο Pikes Peak!


Και ομως δεν ειναι ψεμματα πισω απο το τιμονι του Audi δεν θα βρισκεται κανενας!

Σε αυτό το TTS δεν υπάρχει κανένας πίσω από το τιμόνι του αφού μπορεί να κινηθεί στον… αυτόματο ακολουθώντας την αποθηκευμένη, στην μνήμη του συστήματος, διαδρομή. Όλα τα δεδομένα και οι αλγόριθμοι επεξεργάζονται σε μία.....



...Στο αυτοκίνητο υπάρχουν διάφοροι αισθητήρες και ενεργοποιητές που διαχειρίζονται το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, το ηλεκτρονικό γκάζι, το σύστημα πέδησης κ.α.

Το εντυπωσιακό είναι πως το ρομποτικό Audi TTS μπορεί να κινηθεί έως και με 250 χλμ/ώρα ενώ μπορεί να αντιληφθεί την πλευρική επιτάχυνση και να πλαγιολισθήσει παίρνοντας “ανάποδο” τιμόνι!

Προς τιμήν της Michele Mouton το ρομποτικό TTS ονομάζεται “Shelley”, το παρατσούκλι της διάσημης γαλλίδας που πρωταγωνίστησε στα ράλι την δεκαετία του 1980 με Audi Quattro και έτρεξε στο Pikes Peak το 1985.

Η Shelley έχει εξελιχθεί από τους ειδικούς της Audi σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Stanford και την Sun Microsystems.

Z06 Carbon Limited Edition



Διακρίνεται από το μειωμένο βάρος του αμαξώματος. Από την κορυφαία ZR1 προέρχονται διάφορα γλυκάδια όπως το κεραμικά δισκόφρενα της Brembo και η ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Το αμάξωμα ξεχωρίζει από διάφορα φτιαξίδια όπως είναι οι μαύρες 20άκτινες 19άρες ζάντες εμπρός και 20άρες πίσω, τα επίσης μαυρισμένα φωτιστικά σώματα και διάφορες άλλες… κακισμένες πινελιές. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Corvette η Carbon είναι κατά 3 sec πιο γρήγορη στην πίστα Laguna Seca από την απλή Z06.
Μόλις 500 αυθεντικές Z06 Carbon θα υπάρξουν αλλά το ειδικό πακέτο θα μπορεί να «φορεθεί» και από τις απλές Z06.

protothema.gr



Θα πληρώσουμε για να δούμε F1;




Και όμως...4,99Ε ζηταει το καναλι του αμαρουσιου για να μας επιτραψει να δουμε live μεσω διαδικτυου τον αγωνα του σαββατου μεσω διαδικτυου!!!



Ελεύθερα Δοκιμαστικά Παρασκευής 12/3/2010

•Στις 13.00 το μεσημέρι θα δείξουν μόνο την δεύτερη περίοδο των ελεύθερων.
Κατατακτήριες και ελεύθερα δοκιμαστικά Σαββάτου 13/3/2010

•Στις 10.00 το πρωί η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών.
•Στις 13.00 το μεσημέρι οι κατακτήριες δοκιμές.
Αγώνας Κυριακής 14/3/2010

•Στις 14.00 η μετάδοση του πρώτου αγώνα της χρονιάς από την πίστα του Sakhir του Bahrain

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More