Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Opel Insignia OPC



Η σειρά OPC γνωρίζει σημαντική άνθηση τα τελευταία χρόνια και είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια έχουν πουληθεί στην Ευρώπη περισσότερα από 50.000 Opel, συνοδευόμενα από τον συγκεκριμένο κωδικό. Μάλιστα, η ελληνική αγορά είναι μία από τις σημαντικότερες για την OPC, αφού έρχεται 4η σε πωλήσεις της σειράς σε ολόκληρη την Ευρώπη!

Ετσι για ακόμα μια φορά η Opel Performance Center ανέλαβε ενα νέο project. Να βελτιώσει στα άκρα το αυτοκίνητο της χρόνιας 2009. Έτσι και έγινε λοιπόν. Το νέο Opel Insignia OPC είναι ένα πόλλα υποσχόμενα αυτοκίνητο.

Το Insignia με τους τονισμένους θόλους εμπρός και πίσω, τους διαφοροποιημένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αλλά και τα πλαϊνά μαρσπιέ, δείχνει επιθετικό, χωρίς όμως ξεπερνάει τα όρια του καλαίσθητου. Οι τροχοί των 19 ιντσών, που αποτελούν βασική επιλογή συντελούν στην δυναμική εικόνα του μοντέλου.
Βέβαια, οι επιλογές των τεχνικών είναι αυτές που διαφοροποιούν το Insignia σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη κατασκευή. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχει επιλεγεί το σύνολο των 2,8 λίτρων, το οποίο και αγγίζει μετά τις φροντίδες του Opel Performance Center τους 325 ίππους, την ώρα που η ροπή αγγίζει τα 41 χλγμ.! Στον τομέα της ανάρτησης, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., την ώρα που και εδώ ξεχωρίζει οι ενεργές αναρτήσεις με τον κωδικό Flexride, οι οποίες διαθέτουν και προγραμματισμό ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, ο οποίος και μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα, το Comfort, Sport και το «ακραίο» OPC. Πολύ σημαντικό στοιχείο, είναι ότι το Insignia χρίστηκε το πρώτο μοντέλο της σειράς που εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης και συγκεκριμένα το Adaptive 4x4, το οποίο μάλιστα συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό. Τέλος, η Brembo έβαλε τη δική της πινελιά στο σύστημα πέδησης, με το Insignia OPC να εφοδιάζεται με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 355 χλστ.!

Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν η γεύση που αφίνει η οδήγηση ενώς τέτοιου αμαξιού ειναί κάτι περισσότερο από γλυκιά. Το αμάξι είναι αθόρυβο και καταβροχθίζει την ασφαλτό σαν παιχνίδι. Το συστημα της τετρακίνησης που διαθέτει το κάνει να παταει τόσο καλά πάνω στο δρόμο που μετά απο κάθε στροφή είσαι σίγουρος ότι θα μπορούσες να είχες μπει με πολλα περισσότερα χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα αμάξι που τα εχεί όλα. Συνδυάζει σχεδιασμό, δύναμη, ασφάλεια ακόμα και οικογενειακό χαρακτήρα.

Το Insignia OPC αναμένεται στη χώρα μας το φθινόπωρο και μάλιστα θα είναι διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας. Η τιμή του για την ελληνική αγόρα δεν έχει οριστεί ακόμα, αλλά αξίζει να σημειώσετε ότι στη Γερμανία η βασική έκδοση ξεκινάει από τα 44.700 ευρώ.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More