Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Στα δικαστήρια πάει ο Bourdais την Toro Rosso!


«Δεν καταλαβαίνω γιατί το έκαναν. Δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα με τη συμπεριφορά μου ούτε και με τις επιδόσεις μου. Είναι παράξενο γιατί με διώχνουν πριν την Ουγγαρία όπου η ομάδα θα παρουσιαστεί με ένα πολύ πιο γρήγορο πακέτο. Ήμουν σίγουρος ότι με τα πακέτο αυτό θα τα πήγαινα περίφημα» δήλωσε ο Bourdais.
«Μίλησα ήδη με τους δικηγόρους μου που μελετάνε το συμβόλαιο μου με την Toro Rosso και θα δούμε, αν η απόφασή τους είναι νόμιμή ή όχι. Με ενδιαφέρει η F1 και θέλω να κάνω καριέρα εδώ και για αυτό το σκοπό θα συνεχίσω να αγωνίζομαι».
Με τα λεγόμενα αυτά του Γάλλου καταλαβαίνουμε ότι δεν θα μείνει έτσι η απόφαση της Toro Rosso να
διακόψει τη συνεργασία της μια εβδομάδα πριν το Ουγγρικό grand prix αλλά θα συνεχιστεί ο αγώνας στα δικαστήρια.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More