This is default featured post 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ

This is default featured post 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Υβριδικό Kia


Η πρώτη υβριδική πρόταση στην ιστορία της Kia δανείζεται αρκετά από τα μηχανικά μέρη του "αδελφού" Elantra.
Την «καρδιά» του υβριδικού συνόλου αποτελεί ένας κινητήρας 1.600 κ.εκ. που τροφοδοτείται με υγραέριο και συνοδεύεται από ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.
Αντίστοιχα, η παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ συμπληρώνεται από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου, που βρίσκονται τοποθετημένες στο πίσω τμήμα του αμαξώματος.
Πολύ αισιόδοξο το γεγονός ότι σχεδόν όλες πια οι εταιρείες βγάζουν και από ένα υβριδικό μοντέλο.

Το καλοκαιράκι έφτασε


Οι ζέστες έπιασαν για τα καλά, ο ήλιος καίει, ώρα λοιπόν να ξεχυθούμε στις παραλίες.

Μια πρόταση που έχουμε να κάνουμε για αυτήν την περίοδο είναι το κέρωμα του αυτοκινήτου μας. Το κέρωμα προστατεύει το χρώμα από τον ήλιο και την φυσική φθορά του. Υπάρχουν κερώματα που διαρκούν 6μηνο η και χρόνο. Είναι η πιο καλή λύση για την φροντίδα του αυτοκινήτου. Το μονό που χρειάζεται προσοχή είναι τα κερώματα με το ειδικό μηχάνημα που μοιάζει με βούρτσα. Κατά την γνώμη μου το κέρωμα με βούρτσα θα πρέπει να γίνεται σε αμάξια που έχουν κλείσει πενταετία. Στα πιο καινούργια αμάξια θα πρέπει το κέρωμα να γίνεται με πανάκι.

Έτσι λοιπόν όσοι θέλετε, πιστεύω ότι θα είναι το καλύτερο για το αυτοκίνητο σας και το χρώμα του. Θα το αφήνετε χωρίς πρόβλημα κάτω από τον ήλιο ώρες ολόκληρες, απολαμβάνοντας το μπανάκι σας.

Καλές βουτιές…..

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Να το κάνουμε super!


Φίλες και φίλοι (ψώνιο ε;)..! Χαχαχαχα!!!

Λοιπόν θα ήθελα σε αυτήν εδώ την ερασιτεχνική προσπάθεια μου να με βοηθήσετε όλοι όσοι ενδιαφέρεστε για το αυτοκίνητο. Ακόμα είμαι στην αρχή και δεν έχω μαζέψει το υλικό που θέλω να σας παρουσιάσω!!! Κάντε υπομονή!

Σκοπός μου είναι να παρουσιάσω μια αντικειμενική δουλειά με πλήρη αξιολόγηση όλων των αυτοκινήτων.

Τόσο από τα σχόλια όσο και από τα email σας θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερος και να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα.

Σε αυτήν την προσπάθεια εσείς θα παίξετε το σημαντικότερο ρόλο.

Πάμε γερά λοιπόν!

Ελληνική Porche...!


Σε δημοπρασία το Focus RS!


Λόγω των ελάχιστων κομματιών που θα έρθουν στην Ελλάδα (100 στον αριθμό)η Ford Hellas αποφάσισε να τα πουλήσει μέσω δημοπρασίας, δεδομένου ότι υπήρχε μεγάλη ζήτηση και για να μην δυσαρεστήσει κανέναν πελάτη της.
Το ιδιαίτερο αυτής της δημοπρασίας είναι ότι το επιπλέον ποσό, από το κόστος του αυτοκινήτου, που θα προκύπτει σε κάθε δημοπρασία, δε θα καταλήξει στο ταμείο της Ford ή του Επισήμου Εμπόρου της, αλλά θα διατεθεί σε φιλανθρωπικό σκοπό ο οποίος θα έχει οριστεί εκ των προτέρων.

Γεύση απο μελλον


Μια ΄΄φανταστική΄΄ πρόταση από την Honda. Το νέο Honda Hovercar είναι μια γεύση για το πώς θα είναι τα αυτοκίνητα στο μέλλον.
Με μια μίξη αυτοκινήτου και αεροπλάνου καταλήγουμε στο ιπτάμενο αυτοκίνητο.
Το Honda Fuzo είναι ένα concept car το οποίο απογειώνεται και προσγειώνεται κάθετα. Το όχημα είναι εφοδιασμένο με 4 τουρμπίνες που εξασφαλίζουν υψηλές ταχύτητες στην διάρκεια των χαμηλών οριζόντιων πτήσεων. Το όχημα κινείται με ταχύτητα που αγγίζει 560 χιλιόμετρα την ώρα ενώ ο χειρισμός γίνεται με 2 χειριστήρια (joystick) τo ένα τοποθετημένο δεξιά και το άλλο αριστερά του οδηγού - πιλότου.

Είναι όλα αυτά τόσο μελλοντικά όσο φαίνονται ή είναι πιο κοντά από ποτέ;

Γιώργος Κατσίνης


O 17χρονος Γιώργος Κατσίνης που φέτος συμμετέχει στο απαιτητικό πρωτάθλημα της Formula BMW Europe τερμάτισε για πρώτη φορά φέτος και στους 2 αγώνες στο Nurburgring. Στον πρώτο αγώνα ο έλληνας οδηγός ήταν 16ος ενώ στον δεύτερο 18ος.

Ο Κατσίνης ξεκίνησε από την τελευταία σειρά της εκκίνησης εξαιτίας της ποινής που του είχε επιβληθεί στο Silverstone –ξεκίνησε 5 θέσεις πίσω. Ωστόσο ο μικρός κατάφερε κάνοντας εξαιρετικό αγώνα να τερματίσει 16ος.

Στο δεύτερο αγώνα η βροχή χάλασε την προσπάθειά του αφού μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ωστόσο ο νεαρός οδηγός κέρδισε σε εμπειρίες αφού δεν είχε αγωνιστεί σε παρόμοιες συνθήκες.

Γιώργο σου ευχόμαστε τα καλύτερα.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More